اتیکت فلزی و آلومینیومی و تفاوت هر یک از آنها
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

اتیکت فلزی و آلومینیومی و تفاوت هر یک از آنها

اتیکت سینه فلزی

اتیکت سینه فلزی مطابق با اسمی که دارد از فلز ساخته شده است.  این اتیکت با دو روش سوزنی و مگنتی به لباس افراد متصل می‌شود. آلومینیوم و برنج فلزاتی هستند که در ساخت این اتیکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بخش بعدی هر کدام از این دو نوع اتیکت سینه را به طور مجزا بررسی خواهیم کرد.

اتیکت سینه آلومینیومی

اتیکت سینه آلومینیومی به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع اتیکت طرفداران زیادی دارد. جنس آلومینیوم برای چاپ بسیار مناسب می‌باشد و این موضوع باعث شده کارهای بسیار باکیفیتی از این جنس ساخته شود. چاپ بر روی آلومینیوم به دو صورت امکان پذیر است : آنادایز و سابلیمیشن.

اتیکت سینه آلومینیوم با چاپ آنادایز محبوب ترین و پرکاربردترین نوع اتیکت سینه می‌باشد. علت این محبوبیت نیز کیفیت چاپ فوق العاده آنادایز است. دلیل دیگر استقبال از این نو اتیکت ماندگاری بالای آن نسبت به چاپ سابلیمیشن است و در این نوع چاپ محدودیتی در انتخاب و تعداد رنگ وجود ندارد. عدم محدودیت رنگ باعث شده تا امکان چاپ تصویر فرد نیز بر روی آن میسر باشد. ضمنا محتوای چاپ شده بر روی اتیکت سینه آلومینیوم آنادایز ماندگاری و دوام بالایی دارد.

اتیکت سینه آلومینیوم با چاپ سابلیمیشن نسبت به آنادایز کیفیت کمتری دارد. اما با این حال این نوع چاپ مزایایی نیز دارد. به طور کلی قیمت پایین و ساخت و چاپ فوری مهم‌ترین مزیت چاپ سابلیمیشن می‌باشد و برای زمانی که شما نیاز به یک کار با محدودیت زمانی کم هستید به خوبی میتواند نیاز شما را فراهم کند، اما مشکل بزرگ این نوع چاپ این است که استفاده مداومان در فضای آزاد باعث آسیب رسیدن به آن می‌شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: